1. Behovsanalys
Vi är med dig hela vägen
Vår kundservice guidar dig genom hela processen. Vi börjar alltid med att gå igenom dina unika förutsättningar, vilken
bil ni har köpt eller tänkt köpa samt planerade nyttjandebehov.
Vi guidar dig sen till en lösning som fungerar för dig idag, och som samtidigt är säkrad för framtiden.
2. Order
Bokning av installation
När behovsanalysen är gjord och order är lagd får ni tillgång till vår bokningskalender online.
Det är viktigt att ni kan vara hemma och möta upp våra elektriker vid det datum som ni bestämmer att genomföra installationen av er laddbox.
Vid bokningen av installationen går det även att beställa tilläggstjänster kopplade till elinstallationsarbetet.
Till exempel som den där utebelysningen som alltid har strulat eller det där extra vägguttaget som ni så länge velat få upp. Ni kan även upp till två veckor före installation lägga till eller ändra i standardinstallationen. Läs mer om det i bokningskalendern.
Tillägstjänster som ej är direkt kopplade till installation av laddboxen kan ej nyttja det gröna avdraget.
3. Leverans
När våra certifierade elektriker är på plats
Vid dagen för installation är det viktigt att ni är hemma så att våra elektriker kan stämma av förväntningar och önskemål med er på plats.
Har ni önskemål utöver installationen av laddboxen så hjälper vi dig gärna med det när våra elektriker ändå är på besök. Det är viktigt att detta förbokas under orderprocessen.
Tillägg utanför ramen för standardinstallationen noteras och tillkommer sedan på er faktura.
Efter att installationen är färdig går elektrikern igenom med er hur laddboxen fungerar, visar er funktionerna i den kopplade appen samt överlämnar eventuella tillbehör.
4. Nöjd-Kund-Garanti
Vi är nöjda, när du är nöjd
Efter att installationen av er laddbox är slutförd så ser vi tillsammans över arbetet. Först efter att ni känner er helt nöjd med slutleveransen signerar ni en installationsbekräftelse.
Vid den eventuella situation då ni inte skulle vara nöjd åtgärdar vi självklart detta, om det går så görs det redan direkt på plats.
För eventuella frågor efter avslutad installation finns alltid vår kundtjänst ett samtal bort.